Hulp nodig?

Heb je de Appviseurs app of website gedownload en kom je er niet helemaal uit hoe het precies werkt? 

Dan hebben we de onderstaande twee handleidingen beschikbaar. Klik hier onder op de afbeelding om naar de betreffende handleiding te gaan:

Handleiding Appviseurs app

Handleiding Appviseurs website

Veelgestelde vragen

In onderstaande overzichten kun je antwoorden vinden op veelgestelde vragen. We hebben dit overzicht verdeeld in 2 secties:

  • Veelgestelde vragen voor gebruikers van de app
  • Veelgestelde vragen voor adviseurs

Q en A voor Appviseurs gebruikers:

Ben je een gebruiker van Appviseurs en heb je vragen? Dan kun je contact opnemen met jouw adviseur. Een aantal veel voorkomende vragen kun je hier terugvinden:

Bij dit probleem dien je te refreshen met ctrl+F5

Neem contact op met je adviseur om inloggegevens op te vragen. Deze ontvang je vervolgens per e-mail. Daarna kun je gebruik maken van Appviseurs.

Zowel voor de Appviseurs app als de website hebben we een handleiding. Geschreven. Klik hiervoor op de Help knop bovenin je scherm

Klik via je inlogscherm op “Wachtwoord vergeten”. Je adviseur stuurt je dan een nieuw wachtwoord toe.

Wil je een ander wachtwoord? Klik dan op de 3 streepjes links bovenaan de app en kies “instellingen”. Je komt nu in een scherm waar je je wachtwoord kunt wijzigen.

Klik op de 3 streepjes links bovenaan de app en kies “instellingen”. Zet daar de optie aan om in te loggen met je vingerafdruk.

Klik op de 3 streepjes links bovenaan de app en kies “instellingen”. Zet daar de optie aan om in te loggen met een extra code.

Als je echt helemaal vast zit in je app, neem dan contact op met je adviseur. Er wordt dan contact met je opgenomen om samen te kijken naar het probleem. Download hiervoor alvast de Anydesk app waarbij de helpdesk met je mee kan kijken. Lees hier meer over deze app.

Op dit moment kan het voorkomen dat je niet in kunt loggen of in een loop terecht komt. We werken er hard aan om dit probleem op te lossen.

Als workaround kun je gebruik maken van de incognito mode of inprivate mode van je browser via de drie puntjes rechts bovenaan je internet browser.

Klik 5 keer acherelkaar op het versienummer. Je kunt dan opnieuw kiezen hoe je in wilt loggen.

Q en A voor adviseurs

Ben jij een adviseur en heb je vragen over Appviseurs? Dan hebben we een aantal veel voorkomende vragen voor jou op een rijtje gezet:

Ga op uw telefoon of tablet naar de Play Store of de App Store. Zoek op ‘Appviseurs’. Vervolgens kunt u de app downloaden op uw telefoon.
Neem contact op met uw adviseur om inloggegevens op te vragen. Deze ontvangt u vervolgens per e-mail. Daarna kunt u gebruik maken van Appviseurs.

Zowel voor de Appviseurs app als de website hebben we een handleiding. Geschreven. Klik hiervoor op de Help knop bovenin uw scherm

Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met uw assurantie tussenpersoon

Heb je een probleem waarbij het nodig is dat de helpdesk op afstand meekijkt? Download dan de Anydesk app. Lees hier meer over Anydesk.

Kom je er na het lezen van 1 van de handleidingen niet uit? Neem dan contact op met je assurantie tussenpersoon.

Ben je zelf een assurantietussenpersoon? Dan kun je contact opnemen met A.i. Automatisering via onze Support afdeling.

Get it now

Om Appviseurs direct te downloaden kun je onderstaande knoppen gebruiken 
om naar je eigen appstore te gaan en Appviseurs te downloaden.