Appviseurs site- je profiel

Als je je profiel wilt bewerken dan doe je dit onder het kopje “Profiel”. Je komt zo in een scherm terecht waar je je persoonlijke gegevens kunt beheren.
Zo kun je hier een foto van jezelf uploaden door op de foto plek voor je naam en klantnummer te klikken.
In het middelste gedeelte kun je de volgende gegevens aanpassen:
– persoonlijke gegevens (naw gegevens)
– bankrekening gegevens (banknummers)
– telefoonnummers
– e-mailadressen (het e-mailadres waar primair achter staat is het e-mailadres waar al je correspondentie naartoe gaat)
Hierbij staat het primaire e-mailadres/telefoonnummer altijd bovenaan. Primair betekent namelijk dat dit het “hoofd” e-mailadres/telefoonnummer is wat er gebruikt wordt voor alle communicatie.
In het rechter gedeelte zie je iedereen terug die aan je dossier gekoppeld is:
– een partner
– werkgever
– kinderen
– ouders
et cetera
Wil je een nieuwe relatie toevoegen (bijvoorbeeld een partner of een kind? Klik dan rechts bovenaan je scherm op de knop “relatie toevoegen”.

Zelf wijzigingen doorvoeren:
In je profiel kun je wijzigingen doorvoeren die te maken hebben met je persoonlijke gegevens.
Wijzigingen voer je door door op het potloodje achter een regel te klikken:

Klik op het potloodje achter “Persoonlijke gegevens” en vul je nieuwe adres in. Klik daarna op “Doorgeven”.

Je krijgt een melding als de gegevens verstuur zijn. Het adres zal nog niet gelijk aangepast zijn in je scherm. De adviseur ontvangt de wijziging en gaat hem doornemen. Als hij de wijziging goedgekeurd heeft dan zie je dit terug bij de activiteiten op je dashboard. Keurt de adviseur de wijziging af dan zie je dat op dezelfde plek terug.

Ook in je profiel zul je nu je nieuwe gegevens terug kunnen zien:


Wil je een nieuw telefoonnummer doorgeven of een ander telefoonnummer als primair telefoonnummer markeren?
Klik hiervoor dan op het potloodje achter “Tefoonnummers” en je krijgt een nieuw scherm te zien waarin je kunt kiezen of je een bestaand nummer als “primair” nummer wilt markeren of een nieuw nummer in wilt voeren.
Nieuw primair nummer aangeven:
Zet het schuifje “aan” bij het nieuwe primaire nummer en klik op “Doorgeven”:

Nieuw telefoonnummer doorgeven:
Vul je nieuwe nummer in onderin het wijziging scherm en klik daarna op “Doorgeven”:

Net als bij de adreswijziging wordt je wijziging eerst ter goedkeuring doorgestuurd naar de adviseur. Hij kan hem goed- of afkeuren. Je ziet de bevestiging of afkeuring terugkomen bij de activiteiten op je Dashboard.
Bij goedkeuring zie je daarna ook op je profiel dat de wijziging doorgevoerd is.

Klik op het potloodje achter “Bankrekening gegevens” en je krijgt een nieuw scherm te zien waarin je kunt kiezen of je een bestaand nummer als “primair” nummer wilt markeren of een nieuw nummer in wilt voeren.
Nieuw primair nummer aangeven:
Zet het schuifje “aan” bij het nieuwe primaire nummer en klik op “Doorgeven”.

Nieuw banknummer doorgeven:
Vul je nieuwe nummer in onderin het wijziging scherm en klik daarna op “Doorgeven”:

Net als bij de adreswijziging wordt je wijziging eerst ter goedkeuring doorgestuurd naar de adviseur. Hij kan hem goed- of afkeuren. Je ziet de bevestiging of afkeuring terugkomen bij de activiteiten op je Dashboard.
Bij goedkeuring zie je daarna ook op je profiel dat de wijziging doorgevoerd is.

Klik op het potloodje achter ” Emailadressen” en je krijgt een nieuw scherm te zien waarin je kunt kiezen of je een bestaand nummer als “primair” adres wilt markeren of een nieuw adres in wilt voeren.
Nieuw primair e-mail adres aangeven:
Zet het schuifje “aan” bij het nieuwe primaire adres en klik op “Doorgeven”.

Nieuw e-mailadres doorgeven:
Vul je nieuwe adres in onderin het wijziging scherm en klik daarna op “Doorgeven”:

Net als bij de adreswijziging wordt je wijziging eerst ter goedkeuring doorgestuurd naar de adviseur. Hij kan hem goed- of afkeuren. Je ziet de bevestiging of afkeuring terugkomen bij de activiteiten op je Dashboard.
Bij goedkeuring zie je daarna ook op je profiel dat de wijziging doorgevoerd is.

Onderaan het scherm heb je de mogelijkheid om je wachtwoord te wijzigen.
Dit doe je als volgt:
Stap 1: Ga naar je profiel en klik onderin het scherm op wachtwoord wijzigen.
Stap 2: Voer je huidige wachtwoord in en je nieuwe wachtwoord en klik op “Save”
Stap 3: Je kunt nu inloggen met je nieuwe wachtwoord

Heb je zowel zakelijke als privé polissen lopen? Dan kun je door middel van de 2 pijltje die je bij “Profiel” ziet staan wisselen van dossier.
Zo kun je al je producten bekijken die je zakelijk hebt en ook al je producten die je privé hebt.
